Święta i po...

Gorączka świąteczna za nami, u mnie dodatkowo pojawia sie gorączka związana z wirusami, jakie mnie dopadają jeden po drugim. Zima pokazała w końcu różki - lekko sypnęło śniegiem i mrozy sa zapowiadane na najbliższe dni. No i dobrze, niech tak będzie.
Zauważam że boję się dużych formatów. Czy jest to kwestia przyzwyczajenia, czy lenistwa czy może brazku obycia z dużym formatem? Wpadłem ostatnio na pomysł, żeby na podstawie fotografii wykonać komputerowy szkic (kompozycja - format - kolor) i przenieść to na płótno, być może będzie latwiej. Bo przy spontanicznym malowaniu jestem zdezorientowany co nieco. A po głowie chodza mi pejzaże z okolic, gdzie mieszkam czyli maownicze lasy i przestrzenie z horyzontem.


"Jezioro" olej na płótnie 100/50 cm 2016 r.

"Kapelusz" olej na płótnie 40/50 cm 2016 r.

Komentarze

Popularne posty